Saavutettavuus

Ruisrockin lähtökohtana on, että jokaisella on mahdollisuus osallistua festivaalille mahdollisimman esteettömästi. Haluamme, että jokainen voi nauttia Ruisrockista!

Ruisrock järjestetään puisto- ja peltoalueella. Osa alueesta on maastoltaan epätasaista. Lähes koko aluetta kiertää asfaltoitu tai kovahiekkainen kulkuväylä. Festivaalialueella sijaitsee myös ranta, joka on osittain pehmeää hiekkaa.

 

Kartta

Tutustu festivaalialueen saavutettavuuskarttaan.

 

Saavutettavuusprojekti 2012

Ruisrock toteutti vuonna 2012 saavutettavuusprojektin. Projektin tavoitteena oli tehdä festivaalista entistä saavutettavampi. Projektiin saatiin tukea opetus- ja kulttuuriministeriöltä. Asiantuntija-apua projektissa antoi Turun Kynnys ry.

Meille järjestäjille on tärkeää panostaa saavutettavuuteen. Haluamme kehittää saavutettavuutta tulevaisuudessakin. Onko sinulla palautetta tai kehitysehdotuksia? Otathan yhteyttä osoitteeseen saavutettavuus@ruisrock.fi.